onsdag 30 september 2009

dont know


Ärligt talat så mår jag inte bra, jag mår inte alls bra och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, jag vet att den enda personen som kan göra något åt det är jag själv. Jus nu orkar jag inte ta hand om mig själv alls, orkar inte äta, inte sova och tappat intresset för allting, för livet & det känns som alla står runtomkring och får mig att se ut som ett jävla misstag, det är fel på mig, bara felfelfel! - och ännu en gång sitter jag på badrumms golvet och gråter, patetiskt, men det går inte att hejda, jag gråter konstant och jag vill bara skrika så högt jag kan, det gör så ont så jag måste få ut det. Jg har lovat mig själv at tinte skära mig- 2 månader sen sist, men jag vet inte hur jag ska hålla ut längre, det är outhärdligt, outhärdlig smärta på hög nivå.


Som tur är så ska jag träffa sanna imorrn & jag har saknat henne så mycket att det gör ont. Fattar inte hur jag ändå kan ha så fina vänner, jag är verkligen jätte tacksam, men det känns som jag inte gör något för er, inte är tillräckligt bra alls, förlåt om ni känner så precis som jag.


Idag är det en sorge dag-utan slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika