söndag 28 november 2010

long time ago


Never look back 
just keep going

4 kommentarer:

  1. and you will change
    the way of knowing

    Be brave and strong, my Friend
    Come trough, another bend

    Winds of hope,in your hair flowing

    And you will ride safely,
    all the way to the end...


    Love

    Pearl


    ------------------------------


    Måste säga att jag satte hjärtat i halsgropen när jag hörde om ridolyckorna som skett och jag tänkte direkt på dig. Ridolyckor är ju ganska vanliga men det kändes extra illa när det gick så olyckligt som det gjorde för dom två flickorna. Hemskt tråkigt och får en verkligen att inse vilken respekt man bör ha för att sätta sig på hästryggen och den närhet/samspel som måste till.

    Hur är det för din del släpper du "allt runtomkring" när du är med Nicki och är fokuserad på honom, förberedd på det oväntade eller händer det att du kan få med dig "negativa energier" som kan få effekt på honom?

    För det händer väl att samspelet kan påverkas mer och mindre från båda hållen? Sen kan ju hästar bli oroliga av andra orsaker oxå förstås så man kan liksom aldrig ta något för givet verkar det som. Egentligen borde ryttare inte rida ensamma med hästar dom inte är vana vid.

    Hoppas det under och trots omständigheterna är bättre med dig och att förkylningen släppt iaf...ser ju ut som vi gått in i kyliga tider...



    kram

    SvaraRadera
  2. ja det var faktiskt riktigt hemskt, men man vet ju inte vad som hände riktigt heller..

    jag är alltid förberedd på att något kan hända mrn jag känner min häst så väl att jag vet när det är något på gång, dock när jag är väldigt irriterad under ett ridpass lägger jag av, det är inte lönt och orättvist mot honom, dock har hästarna sina dåliga dagar dem med.

    ja jag hatar vintern :/ det är förjävligt, jag är en sommmar människa, jag fryser nästan ihjäl när jag är ute, blir helt blå!

    kram

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Kom på att jag gjorde ett dåligt ordval, var inte meningen att vara okänslig men ibland blir uttrycken fel...

    Hursomhelst hoppas jag att ni håller värmen...och vill du skriva till mig gör du det på : webspider@spray.se


    Kram

    Pearl

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika