fredag 18 mars 2011

im dead

I gave you all i had and all my love and you tossed it in the trash

6 kommentarer:

  1. Men NEJ det gjorde jag inte..du ser inte vad jag gör eller vad jag gjort för dig..

    SvaraRadera
  2. vad du gör för mig nu?
    du har krossat mitt hjärta, förstår du inte det?
    Jag såg visst vad du gjorde för mig kim,
    jag sa det bara inte tillräckligt ofta..

    SvaraRadera
  3. jag gör ingenting för dig förens du slutat rymma från mig..det är ditt val att komma tillbaka. jag har bara sagt att du ska sluta för din egen skull. inte för min. för att jag älskar dig, men sådant ser du inte. du ser bara saker negativt ur ditt eget perspektiv..

    SvaraRadera
  4. jag rymmer inte ifrån dig, jag ser inte det negativt från mitt perspektiv :o

    SvaraRadera
  5. Nej men då är det dags för din del att visa mig att du menar allvar någon gång!
    31 maj? jaha :/ du bestämmer!

    SvaraRadera
  6. Jag menar allvar, och med vad förresten?
    ja jag kunde inte den 3de juni.

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika