tisdag 17 juli 2012

Be you




Always be yourself no matter..

Ibland kan jag fundera på vad livet egentligen går ut på, man föds och man dör och så fyller man en såkallad funktion under livets gång.. ganska konstigt ju mer man tänker på det. Jag kan ibland bli rädd att jag tappar greppet om mig själv och att den kontroll jag tycker mig ha inte existerar, ganska skrämmande tanke men jag vet att jag alltid försöker vara stark iallafall utåt sett - Ni ska inte tro att jag är deprimerad för det är jag inte, jag bara funderar och spekulerar, vill ta igen allt jag missat och bli en bra förebild för andra. Jag jobbar på för tillfället väldigt mycket och längtar till Pride-veckan något otroligt mycket, då är jag ledig 4 dagar vilket ska bli sååå skönt och jag ska ha kul! Meeen som ni också vet är att ska man kunna göra saker och ha kul så behöver man ha pengar, det går liksom hand i hand. Meeeeen nu ska jag faktiskt lägga mig efter att jag tränat mage och lår, känner mig duktig eheh.. uppdaterar bättre imorgon eller såå! puuuss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika