måndag 15 oktober 2012

Down


I shot for the sky
Idag ska jag börja på Onkologen 86 på universitetssjukhuset i Lund och jag är galet nervös, det känns som tusentals fjärilar invaderar min mage och inte hittar någon utväg, nice haha. Jag ska börja med att skriva att nu att det har ju blivit höst på noll och ingen tid, hur deprimerande är inte det? För min del har det ganska stor betydelse eftersom jag alltid blir deppig på hösten och just nu går jag runt med en stor jävla sorg i bröstet som jag inte vet vad som är orsaken till det men det kommer jag nog räkna ut så småningom, men som sagt jobbigt är det. Jag tycker dock det mesta i livet motarbetar mig just nu men jag kämpar på ändå, försöker hitta jobb ännu och få tider att passa ihop med resten av livet. Depressed-mode är på ON och kan inte stänga av det, hjälp! 

Förra veckan fick jag äntligen Godkänt i Matte i skolan, snacka om överlycklig! I Lördags så var jag och mamma på Nova och jag shoppade 2 par urläckra skor som jag är total inlove with, ett pastellgrönt nagellack, en ny eyeliner från Isadora (good shit!), illrosa läppstift och 2 tröjor. Jag skulle dock köpt ett par nya jeans och men H&M på Nova är så sjukt dålig och bland tusentals andra människor trängandes så gav jag upp efter några elaka "incidenter" heheh så åkte mamsi och jag hem och mös framför soffan. Skriver om hur allt gått när jag är ledig om jag inte hinner innan! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika