fredag 23 oktober 2009

soulmates





Idag är jag med världens bästa person, Vi har gjort typ allt idag haha, vi har gått i skolan och pluggat,väntat på tåget,väntat på bussen,komit hem och klippt min bror,mockat,åkt till stationen och sen tåg till malmö, i malmö så åkte vi linje 2,hoppade av på ICA söder och kopte läsk,snacks,tacokrydda och gurka, väntat på bussen i malmö,såg ett slagsmål,åkt bussen till malin,tatt över malins "jättebraiga" försök att steka,ätit mat, och just nu ligger vi och myser och dör i hennes säng, så sjukt trött! Malin fatta vad bra du får mig att må! Du får mig att skratta tillochmed när jag stor gråter! Du är nog den människan som öppnat mina ögon helt och ändrat uppfattning och beteende helt och hållet! Du är så jävla unik man kan bli och är bara helt underbar på alla sätt och vis. Jag har aldrig kännt en sån lycka när jag är med dig hjärtat! Ett så starkt band till en vän har jag aldrig känt förut och det känns helt jävla underbart. Du är världens allra bästa vän någonsin och allt tack är riktat till dig Malin, jag älskar dig.
"whenever you need me i'll always be here"
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika