onsdag 18 november 2009

nostalgi

Emilia Hetlesaethers tid som anorektiker.
Tänker tillbaka...
idag är jag "sjuk", jag är jätte stressad hela tiden och får liksom ingen paus mellan varven så jg kände att det vars bättre att stanna hemma.
Dessutom är allting helt fuckt up med hela skolan och temat! Jag har avslutat vänskaper och kaffat nya så man kan se det på olika sätt men det känns liksom konstigt nu med allt, jag finner inte någon logik i det hela. För övrigt idag så ska hovslagaren komma så jag är tvungen att ta hand om det, jätte kul.. eller inte! Men han är ganska snabb så det lär inte vars så jobbigt, jag ska inte klaga jag hr ju faktiskt 2 hästar?!

Men jag tar det liksom för övrigt att dem bara står ndär i stallet när man kommer hem och sen att man går ut och rider. Sen när jag träffar andra som verkar advenjuka på det så blev jag först helt förvånad, för det har legat i min natur hela livet att ha häst, men så är det inte har jag upptäckt nu så jag har fått tänka om i hela mitt sätt att vara och leva på, för ja jag är bortskämd med det.



Mitt mående i övrigt är inte alls bra, jag känner liksom att allting blir för stressigt! Det är som en karusell jag inte riktigt hänger med, det låter kanske kontigt men det känns faktiskt så.

Jag har också tänkt om och ändrat på mig när det gäller att ha vänner, det upptäckte jag när jag träffat vänner som bara kommer när dem mår dåligt?! Vd är det för slags vänner? jag menar som tex. M&E ni är verkligen de första bästa vännerna jag någonsin haft och jag vet inte hur jag ska kunna återgälda den glädjen och ruse3t jag får i hela kroppen när jag träffar er, det är ren lycka! Fastän vi är olika individer som ibland är som natt och dag så är det något som knytr ihop bandet omkring oss och svetsar fast i varann, jag har ockå lärt mig at tta vara på mina riktiga väner, jag behöver injte många vänner, jag har hellre få vänner som jag verkligen kan lita på och jag har nyss hittat dem och kommer aldrig släppa igen!



Usch ska snart ta att sova för jag är riktigt trött!
jag ska även kolla till vårt arbete som padaung folket och 70:talet och sen Medie Analysen som vi egentligen skulle fixat i vår bagrupp men nejnej där träder hon som kallar sig "bossen" in och gör det själv FSTÄN! det står tydligt på pappret att nej vi ska göra det tillsammans basgrupps handvis, undrar om hon verkligen behöver glasögon ELLER EN HJÄRNA!!

1 kommentar:

  1. jag älskar dig så otroligt mycket min tös, jag vill aldrig att du ska gå ner dig igen. om du gör det så kommer du inte klara det igen, det kommer inte fungera. och utan dig vet jag inte något.

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika