lördag 21 november 2009

tired








Jag är alldeles slutkörd efter en hård vecka, det är bara stress som gäller och ingen vila alls! Ridningen har därför inte gått så bra och just nu tror jag att det hade vart skönare at bara få sova bort en del av livet för jag går på högvarv och tippar snart över kanten till vad som kallas utbrändhet, eller ja det känns så, jag vill så himla mycket att jag inte orkar, jag vill att allting ska flyta på nu och fixa sig, men det gör det inte, och det borde jag ha lärt mig vid denhär tiden! För detenda jag vill gära just nu är att sova, bara glömma bort allt för en stund, för jag behöver andas, det känns soim om vissa personer suger upp all energi från mig. Som tur är så har jag världens allra underbaraste och bästa vän i hela världen M! Om du bara visste hur glad jag är när jag är runt dig! Bättre vän kan man fan inte ha och släpper henne gör jag inte haha!

Igår (fredag) tills idag så har jag sovit över hos M i Malmö vilket var bäst som alltid, jag älskar våra mys stunder tillsammans! finns inget bättre, finns ingen som får mig att må så bra som du gör hjärtat!
Idag gick vi upp mega tidigt och jag var jätte trött haha! sen så stack vi till ÖRS och tittade på E&M när dem red lektion. Sen så träffade jag då M för första gången, verkar som en helt underbar människa! Sen efter att gått runt och myst lite bland hästarna så åkte M,jag & M till MCR där red M phaedra och det gick super fint, im proud to call her my best friend!
Sen så åkte vi hem och jag duschade,åt och nu sitter jag vid datan och mitt älskade lilla hjärtetroll ligger brevid mig och har sussat, jätte sött!
Men jag ska strax åka hem, vilket jag inte alls är sugen på för jag är jätte trött också och jag är jätte rädd att jag ska somna på tåget menmen det fixar la sig!


För andra gången så tapar jag kontroll,
förlorar allt jag har och bara börjar om på noll,
jag älskar dig Mo.. är vad jag viskar från mitt hörn
och ber en bön för jag vill inte att du ska dö.

peaceout.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika