tisdag 15 december 2009

depressed


Jag står här idag och tänker samma tankar igen, om livet och döden och om var ljuset i tunneln finns! Jag är en duktig skådespelare och tack godegud för det, för när allting blir svårt och hemska tankar tränger sig på då är det ännu en gång leendet som ska sättas på.

Dem säger att jag fortfarande är sjuk men det är bara bullshit! Okej jag är inte frisk men jag är inte "akut sjuk" och vägrar sättas in på ett jävla HVB-hem! Jag sköter mig jätte bra hela tiden men det blir aldrig tillräckligt!




Dessutom har jag allmän PMS på livet just nu. Skäller ut allt och alla för att inget, men jag är så fasansfullt arg och orolig inombords över hela jävla situationerna som helt plötsligt kan gå och dö enligt mig! Innan jag slutr 3:an så ska jg slå han riktigt hårt hihihi!

M3enmen just nu sitter jag i sängen och tror bokstavligt att jag kommer somna alldeles nsnart! Vars förresten på IKEA idag med mina små sötungar och igår fikade jag och Alex (en gammal kompis från g-hill på Espresso house så vi satt och snackade och hde det trevligt värre!
Men nu ska jag sova! Ska försöka uppatera snbbare nästa gång,


Jag överlever- gör du?
peaceout.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika