torsdag 17 december 2009

find strenght


Jag orkar inte Jag orkar inte Jag orkar inte!


Hela mitt liv är just nu som en stor jävla disaster! Känner mig helt itu och ledsen för allting, vet inte varför, allting bara är så hemskt jobbigt hemma & i skolan är det (förlåt) inte mycket bättre just nu, alla är bara sura hela tiden och det gör saken ännu värre, jag försöker peppa medans ingen lyssnar, jag behöver också få något tillbaka.. Jag känner att jag börjar gå neråt i deppet igen, flrsöker vara stark och hålla huvudet högt och flrsöka vara oberoende av andra men jag behöver lite stöd på vägen, Nina hjälper hela tiden men nu är det jullov och ingn finns kvar, vill bara sova bort mitt liv just nu, vet inte vad det är med mig
Är det mig det är fel på?


"Den som ikke finner nytelsen noe annet sted, søker den i smerten"

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika