lördag 19 december 2009

Heartache


Sorgedag..

Dethär blir nog den värsta familje-dagen på länge. Mammi mår jätte dåligt efter allt som hände just nu, pappi är aldrig hemma längre utan jobbar non-stop och min bror festar, och jag... blir över. Och ja idag tycker jag faktiskt synd om mig idag, för jag känner mig verkligen ensam, samtidigt så vill jag bara låsa in mig på mitt rum,vira täcket om mig och bara glömma alla problem för en liten stund, allt jag behöver är bara en liten stund för mig själv.

Jag har iallafall vars ute och ridit innan imorse, vilket va riktigt sköntatt få tänka på något annat, så jag ska snart ut och mocka, gå ut en sväng med Thilda och sen ska jag sova, bara ta det lugnt, det är nog det enda jag orkar att göra idag. Mammi ska åka till MAVA - Medicinsk akutvårdsavdelningen på universitetssjukhuset med Lena, jag är glad att jag inte behövde åka med, det hade tagit knäcken på mig, jag orkar inte se Mmmi gråta ännu mer, inte nu, behöver samla nya krafter först innan jag ger mig ut igen och bekämpar smärtan och sorgen av förlusten.


'And you fought. Oh you fought so hard for me
And only God knows how strong you really was.
But you couldn't take it anymore...
you didn't want to fight no more,
And you won't have to fight no more,
but you're in a better place now
in a place there you find serenity
and a safe plce without pain, just
to be alone, but i hope you know that..
i miss you.'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika