tisdag 28 september 2010

down

Jag faller igen
för ännu en gång visar dem att allt var mitt fel

3 kommentarer:

  1. det gör mig ont att du faller.
    hoppas någon står och tar emot dig.
    och att fallet inte blir för hårt.
    eller att du lär dig flyga
    innan du träffar marken.

    SvaraRadera
  2. Kära Vän..

    Förlorar snart min kraft,
    kan inte se klart längre
    behandlades akut idag,
    bättre för stunden men
    bara en tidsfråga innan
    smärtorna tar över och
    blir mitt "hemska jag".)

    Kanske inte kan följa eller ge dig rätt ord
    på samma sätt som jag brukar, men i
    mitt hjärta finns du där, dina ögon,
    som i MINA ögon är helt oskyldiga,
    sorgsna i skuggan av allt som hänt

    Ibland hittar man inte rätt ord, eller
    känsla, som sätter fingret på varför..
    Det är så lätt att anklaga sig själv,
    speciellt om någon dömer en.
    Eller om man gör det själv...

    Saker och ting kan bli fel, förändras till
    något man inte kunde föreställa sig,
    Ibland jagar det förflutna ifatt en, allt spelas
    upp på nytt, som om man aldrig kom vidare

    Men det gör man.....sålänge man kämpar...

    Var inte ledsen hjärtat....
    Det är inte ditt fel...

    Ta vara på allt fint du har,
    på det som är rätt,
    så kommer dina vingar fortsätta bära dig...



    Kram


    Pearl

    SvaraRadera
  3. jag kommer fånga dig varje gång du faller hjärtat, för ingen är som du. Jag står bakom dig, det vet du va? jag vill aldrig sluta ge upp aldrig sluta slåss! vi ska klara detta<3

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika