torsdag 23 september 2010

stronger together

I love you brother, you're the best!

3 kommentarer:

  1. Är det storbrorsan?..
    Tänk om min syrra hade varit lika snäll som du...*s*...
    (det är hon men hon har lite svårt att uttrycka det bara)

    Härliga bilder! Och härligt att du är så kär och glad,
    full av tro och hopp, häng kvar i den känslan genom
    vinterplugget så kommer du sprida mycket värme...

    Hoppas du förstår vem jag är och
    accepterar att jag vill vara anonym?
    Det är normalt sett inte "jag" att
    uttrycka såhär djupa tankar och det
    är inte många som får ta del av dom
    annars...

    Kram på dig och ha en riktigt trevlig helg!


    Pearl

    SvaraRadera
  2. så jag antar att jag har gjort
    intryck på dig eftersom du vågar gå
    in på det djupa planet..

    detsamma!
    kram

    E

    SvaraRadera
  3. Ja det har du verkligen gjort,
    Har väl alltid haft ett djup men
    har, förutom i somliga avseenden,
    varit ganska sluten i det...

    Du är en del i att det öppnats,
    av någon anledning är det nu
    inspirerat av dig jag känner en del
    på ett nytt sätt, eller kanske ett
    gammalt som jag glömt bort,
    vet inte riktigt vilket..

    Jag hoppas iaf du uppskattar det
    och att det ger dig lite extra kraft
    genom mörka stunder...

    Du har mer och ge än vad du
    själv tror...och jag vet att det
    en dag kommer att göra livet
    riktigt bra för dig, OCH andra
    även om du lär få kämpa och
    gå på minor många gånger än..

    Min avgrund är väldigt djup
    ska du veta, mycket djupare
    och mörkare än någon kan
    föreställa sig, eller ens förstå.
    mitt ljus värmer dom flesta
    jag är en överlevare

    Precis som du

    Hur nattsvart saker än kan
    kännas ibland ska du veta att
    ljuset finns kvar, och inte förräns
    du fullgjort din uppgift i världen
    får du möta det fullt ut.

    Finns ingen genväg, ingen spikrak linje
    att följa, ibland får du treva i mörker
    och smärta, men det är det värt,
    och ju längre du kämpar desto
    drägligare kommer det kännas..

    Det lovar jag


    Kram


    Pearl

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika