onsdag 18 januari 2012

Stand together

 

STOPPA TVÅNGSSTERILISERING!
Mina kära läsare det var länge sedan jag skrev ett ordentligt inlägg men just detta känner jag att jag bara måste uppmärksamma. Det har kommit till min kännedom att det enda vår stadsminister Fredrik Reinfeldt har att säga om detta är att " Steriliserings lagen är ett mörkt kapitel i Sveriges historia" - Då kan man ju fråga sig varför inget händer? Mänskliga rättigheter bör vara en självklarhet i dagens läge 2012!

Just nu har All Out en kampanj där man kan skriva ett personligt meddelande som går direkt till vår stadsminister och samtidigt skriva på att lagen ska stoppas vi ska upp till 50.000 och just nu är man uppe i 44.000 människor som skrivit under, gör det du också här: All Out - Stop sterilization

Tack på förhand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika