fredag 27 januari 2012

down

 

I'll never know why it’s coming down, down, down..
 Lyssnar på Jason walkers låt "down" och kan inte låta bli att fälla en tår, minnena kommer ikapp mig såhär ibland och det gör ont, allt jag missat och alla som gått bort i min närvaro, borde vara en bättre människa känner jag nu. Nog med deppigheter och back to reality! Ikväll ska jag ut med Jenny och sen gråta lite (känslosam som jag är haha) och säga hejdå innan hon åker till Scarborough i 6 veckor, troligtvis kommer baby och Mikaela senare, trevlig kväll! Sen imorgon ska jag med min älskling och hans familj för att bowla och umgås och äta buffé! Som ni märkt så har jag börjat skriva lite igen om vad som händer i mitt liv, kände att jag är redo för att börja ta nya tag i allt och självklart vill jag dela denna resa med er underbara läsare! Men Nuuuuu ska jag dra till en av mina favorit platser - gymmet! pusss

3 kommentarer:

  1. Finns alltid saker man kunde gjort bättre....och det man lär sig med tiden är väl kanske att bättre ta vara på det som händer i nuet....

    Tror bara det är bra att du är känslosam och ledsen mellanåt......det hade ju varit mycket värre om du varit likgiltig eller kall....

    Är glad att du tar nya tag och att du verkar ha mer energi....bra träning brukar få igång cirkulationen i hela systemet...*ler*...(borde komma igång mer själv oxå...*s*..)

    Hoppas ni haft det riktigt trevligt i helgen och ta väl hand om dig sötnosen...

    vh

    SvaraRadera
  2. Jag trodde nästan du försvunnit Pearl, glad u didnt, kul med lite uppmuntring och visa ord i det trista grå! Ja jo känslomässig är jag då verkligen haha många tror inte det men det är jag :p Ja det är skönt att träna, behöver gå ner i vikt också så :)

    take care! :)

    SvaraRadera
  3. Nejdå, det gör jag inte...du vet att jag gillar dig tjejen....överger aldrig en vän....du kan lita på att jag finns i närheten om du behöver mig...

    Strunta i vikten nu ett tag, låt kroppen ställa om sig till din nya omsättning, stärk rutinerna så kommer du säkert nå en bra nivå på ett mer hållbart sätt....(själv är jag/har varit värsta jojo-människan och märker av alltmer hur dåligt det är)...

    Alltid ngt till frukost, mer "rejäl" mat som ger dig energi och byggstenar för träningen, lite mindre av sånt som är onyttigt och helst inget alls eller ytterst lite av det som är direkt dåligt...

    Så kommer du att va i trim i god tid innan säsongen...*ler*....men kom ihåg att oavsett vilken form eller storlek du än har så är du alltid fin ändå!....(Och ta det lite extra försiktigt i den kardiovaskulära träningen om du känner att infektion fortfarande finns i kroppen)...


    Många kramar...

    /P

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika