torsdag 2 februari 2012

oh silent



Let the spotlight shine on you!
jag sitter här vid datorn och kommer på mig själv med att jag varit lite slarvig med bloggen men hey, jag har ett liv utanför datorn också haha! Dem senaste dagarna har jag spenderat hos älskling och vi har både sovit i en extrasäng (fjädersäng, uppfällbar) vilket var.. hm mysigt men vääldigt trångt haha men det gjorde inget och sängen gick inte isönder som tur var (vi kan vara lugna älskling vi är i form haha). Nej men annars så har jag inte gjort så mycket mer varit i skolan, deppat över jobbiga beslut, samlat krafter,bråkat med älskling, blivit sams med han igen, haft det mysigt, det snöar mycket nu här nere i skåne - Ungefär det där har jag hunnit med, snart ska v i upp till Sthlm och älskling och jag ska ha sååå mysigt tihi på hotellet! Åh känner mig ganska lycklig i kaoset ändån, lucky me? maybe. Nu ska jag vila lite, har ont i magen! pusss

2 kommentarer:

  1. du gör mig lycklig fast du är sjukt envis <3

    SvaraRadera
  2. Ni förtjänar att vara lyckliga, båda två,
    kaos finns det tillräckligt av som det är...

    Om ni BÅDA lyckades sova i en sån säng tar jag tillbaka mina kostråd...*s*.....och på hotellet hoppas jag ni får en dubbelsäng...*s*...

    vh

    /P

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika