tisdag 21 februari 2012

all that

 

Best friends forever

Mina kära vänner jag har upptäckt hur ruskigt mycket jag saknar min bästa vän benny nu när hon är i Scarborough och allt vilket sucks as hell, men jag är glad för hennes skull för hon är bäst! Jag har inte varit särskilt aktiv alls den senaste veckan - shame on me typ haha nej men ska försöka vara mer aktiv. Igår var jag på sjukhuset med älskling och kollade så min spiral satt som den skulle eftersom jag hade fett ont i magen och så vilket sög röööv! Ingen mer än jag som tycker det är fett akward att ligga där på en jävla stol framför 3 par ögon som glor in i hela köret, nej hade kunnat vara trevligare att vara någon annanstans just då men måste göras. Imorgon åker älskling och jag till sthlm city baby vilket kommer bli awesome hoppas jag fastän alla omstädigheter! Drömde för övrigt att jag skulle föda barn och så kommer det ut 4 jävla barn och sen e det 2 barn av dem 4 som dog så dem bara slängde iväg dem, helt weird haha nej usch jag ska inte ha barn nu! Nu ska jag packa inför imorgon,tvätta och träna på gymmet! Pusss

1 kommentar:

ª
Design av Jessika