söndag 12 februari 2012

update bitches


 Party in my head!

.. Jag kan ju säga som såhär att jag INTE mår bra sen i fredags 2 dagar sen, i know inte bra! Alltså helgen började på Tomboy och det var plats för både skratt,tårar,dans och spya, mysigt eller inte haha, men största delen av kvällen var jätte rolig och jag var halvt galen och bitchig som vanlig antar jag, men igår så vaknade älskling och jag hemma hos mickan med emelie och vi åkte och köpte världens gooodaste lyx frukost, riktigt mysigt och vi alla var väl rätt döda den dan haha, på kvällen så fick jag en allergisk reaktion så mina läppar såg ut som jag vet inte vad.. haha det var H.E.M.S.K.T! Det har gått ner nu iaf så jag inte behöver skämmas ihjäl - thanks god! Idag vaknade jag hos min älskling och jag kände mig helt svag i hela kroppen och mådde jätte dåligt, svettades och frös på samma gång så pappa åkte hela vägen till Oxie för att hämta mig - snacka om att ha världens bästa pappa åhja! Tog 2 alvedon och 1 ipren så nu känns det lite bättre men är ganska svag fortfarande tought, ska vila mig och ta det lugnt så blev ingen träning idag vilket jag sörjer lite måste jag säga menmen imorrn ska jag till vårdcentralen och kolla upp varför jag har varit förkyld i 1 jävla år nu - helt sjukt. Nu ska jag ta och vila igen och hoppas på att jag blir bättre! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika