onsdag 2 januari 2013

2013





New year and new possibilities!

Jag invigde det nya året i kära malmö med jätte god mat och underbart sällskap, jag måste dock erkänna att det kändes som ett slagfält vid tolvslaget och ett tag trodde jag på allvar att vi skulle bli träffade men thanks god så klarade vi det haha! Jag har inte bloggat på ett tag då jag haft det väldigt jobbigt och mått fruktansvärt dåligt men nu är jag på banan igen. Anyway jag hade en fin nyår med mycket skratt och för mycket sprit och alla blev mer eller mindre packade, fint ska det va haha! Jag kan säga er att jag har haft min hangover i 2 dagar nu, riktigt jobbigt. Tiden har gått fort och jag har ju inte skrivit alls ens till jul, galet! så tänkte även berätta att julen var bra och jag fick fina presenter i form av pengar, presentkort, bodylotions, nagellack, tidningsprenumeration på NU! m.m - asllt var väldigt fint och firades med familjen. Jag ska skärpa mig med uppdateringarna, puuusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika