onsdag 30 januari 2013

Imagine


But im not the only one..

Idag är det onsdag obviously och halva veckan har gått redan, kan berätta att jag var irriterad hela dan igår då jag känner att folk inte sköter sitt jobb utan förhindrar utveckling, visst borde det vara tvärtom? Anyway så börjar det hända lite saker och jag känner mig bättre än på länge trots min irritation igår - man är ju bara människa! Jag kan bland annat berätta att jag officiellt flyttat in i det nya rummet nu vilket känns awesome, jag lovar att visa bilder när det är färdigt men just nu bor jag på sängmadrassbottnen på golvet så kan väl inte säga att det är särskilt fancy men saker och ting tar tid så det är bara att fixa lite i taget för att sen göra det roliga jobbet med uppsättning av skyltar,tavlor och andra möbler. Nu.. tillbaka till verkligheten! Puuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika