onsdag 27 oktober 2010

memories


i miss it..

1 kommentar:

  1. Ååh så underbar bild!

    Haha, åh vad glad jag blev för de orden finsfina människa :D men hey, vem har sagt att jag är straight? haha :P
    Och ja, visst måste man ta de stegen tillbaka, man gör det nog hela tiden, ibland mer och ibland mindre. Och har man tagit ett extra steg varje gång så kommer man fram tillslut :)
    Och det är jag säker på att både du och jag kommer göra. Vi kommer komma fram. Ut. Tillbaka.

    Visst är det lustigt? :) Som sagt, jag korsade din väg för ganska många år sedan.. du visste aldrig vem jag var men jag har hela tiden tänkt på dig, undrat vad som hände med den där (väldigt sjuka) tjejen. Och fatta vad glad jag blev när jag såg dig år senare på consensum, sitta vid datorerna, att se att du levde! Låter weird, men det är sant!

    Jag tror på dig :) <3

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika