onsdag 27 oktober 2010

school


Hatar att plugga!

3 kommentarer:

  1. *s*....du är söt....ja en sån trave kan man läsa tills ögonen blöder...

    Visst är det segt, brukar hålla mig till tre viktiga regler så blir resultatet alltid bra. (Om man jobbar effektivt och "medvetet" istället för att begrava sig i skumläsning om och om igen)

    Lita på och var trygg i det du redan vet

    Utmana dig själv och ta reda på/förstå det du inte vet
    (Gör en enkel ordlista med nyckelord och korta förklaringar)

    Vara så förberedd att du kan sova lugnt natten innan provet, utvilad och trygg i att det du har räcker tillräckligt långt...

    Så går det bra....kämpa på sötnosen...


    Kram

    Pearl

    SvaraRadera
  2. åh jag blir galen, snälla säg vem du är,
    för jag vet inte :/
    jag lovar jag blir inte arg eller så..
    jag vill bara veta vad du heter.

    Love

    E

    SvaraRadera
  3. Ojdå, trodde du visste...
    vill inte skapa ovisshet
    men skriver helst "anonymt"
    när inspirationen kommer
    från "djupet".

    Hjälper det om jag säger att
    vi ville lyssna på varandra
    men aldrig fick chansen?

    Är fascinerad av ditt sätt
    att se och beskriva dina
    känslor genom små fragment
    i ord och bild. Hur du kan
    se det underbara i det "lilla".

    Det inspirerar mig och därför
    vill jag ge dig lite feedback,
    positiv respons och kanske små
    ljustrålar av hopp att klamra
    dig fast vid när det behövs.



    Kram

    Pearl

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika