lördag 25 december 2010

Baby boy

Snart välkomnar vår familj en liten pojke som ska heta Sam

11 kommentarer:

  1. haha jag dör om det är den på bilden :D <3

    SvaraRadera
  2. sååå jävla söt, jag kommer gosa med honom hihihi<3

    SvaraRadera
  3. Hahahaha....vilket glädjeskutt!...*ler*....
    helt underbar....

    Kram

    /P

    SvaraRadera
  4. P? hmm nu börjar det likna något :)

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Ja...*s*...borde vara säker nu...

    Vill inte ställa till det och är inte
    ute efter något mer än att jag
    tycker om dig och vill visa
    mitt stöd...

    blev lite osäker och orolig ett tag...
    och det var en del saker jag aldrig fick sagt...
    kanske därför jag känner ett behov
    att säga eller uttrycka det här
    via bloggen...

    Det glädjer och värmer mitt hjärta
    att se dig lycklig och glad...
    ta vara på kärleken sålänge
    den varar och det även om den
    går upp och ner ibland...


    Kram

    /P

    SvaraRadera
  7. Nej jag är verkligen inte säker :/
    saker du aldrig fick sagt?
    hmm.. tell me then :)
    Jag kan väl säga att jag är lycklig på ett sätt,
    men det är lite problem
    med vissa saker just nu, inte kul!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Nja...det är saker av privat karaktär
    om somliga saker jag kan ge dig ett
    stöd i OM det skulle bli mer trubbel
    för dig...

    Men sålänge det går bra finns
    egentligen ingen anledning att dra
    upp det...utan då är det nog bättre
    att låta det förflutna förblir förflutet...

    (Prova och säg DET tio gånger snabbt!...*s*..)

    Ta vara på lyckan hjärtat,
    hoppas inte ngn känner sig hotad
    av att jag skriver till dig,


    är bara en vän som vill dig väl...


    kram


    /P

    SvaraRadera
  9. Hotad? haha på vilket sätt menar du?
    nej inte vad jag vet iallafall :)

    hm.. min mamma sa en gång till mig att
    även om man ska låta det förflutna förbli
    förflutet så bör man se tillbaka och reda ut
    saker för att lätta för sig själv och för andra.

    haha jag provade att säga det men det blev bara en enda stor röra ;)
    jag vet att du bara vill mig väl!

    Kram

    SvaraRadera
  10. ja det kan va bra att reflektera över
    saker i efterhand oxå, om inget annat
    för att komma ihåg och känna igen
    mönster eller "känsliga punkter",
    tillfällen osv då man kanske ställs
    inför liknande situationer...

    Men sen är det minst lika viktigt
    att försöka ha riktning framåt...
    eller iaf att ta sig fram dag för dag..

    Vad skulle du vilja jobba med?
    Är du färdig med utbildning,
    vill jobba heltid eller kombinera
    extrajobb med fortsatta studier?

    vh

    /P

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika