måndag 13 december 2010

M


Changing

4 kommentarer:

  1. wow, ja verkligen...*s*...
    en riktig kameleont...

    Går det i den här takten får
    jag väl snart sätta dig att jobba
    med mask och kostym...*ler*..

    Förlora dig inte i varje identitet,
    varje skepnad har sin charm,
    en del fastnar, en del väljer man
    bort och annat blir tidlöst..gäller
    att fånga pärlorna från varje era,
    driva sig framåt och berika sina
    erfarenheter..

    Du hann aldrig se mig förvandlas...
    tråkigt nog...tror du hade gillat
    en del av mina skepnader.

    Har funderat på att lägga upp
    olika karaktärer, foton osv på en
    blogg...får se vad man hittar...



    Kram

    Pearl

    SvaraRadera
  2. Jag har fortfarande inte listat ut
    vem du är så hade gärna sett dig,
    ditt riktiga jag, inga karaktärer :)

    Btw det är bara en väldigt redigerad bild
    haha, datan gör underverk! Dock är jag fortfarande rödhårig och inte svart :)

    kram
    E

    SvaraRadera
  3. Men tänk om jag inte funnit mitt riktiga jag?
    Trots alla fina ord om riktning och mål måste jag
    säga att jag ibland känner mig mer vilse än vanligt..
    och ju mer jag söker desto fler alternativ verkar
    det finnas för vad som är jag....

    Det är du som är ett underverk sötnosen...*ler*...krävs inget redigeringsprogram för det....(kunde inte se det dock, trodde du hade peruk..*s*..)


    Kram

    P

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika