tisdag 28 december 2010

cold

I guess i think to much..

7 kommentarer:

  1. Life is as fragile,
    like the spiders thread in frost
    sparkling in the sun
    Gently follow it to the future
    And nothings never lost


    Love

    Pearl


    (önskar dig, dina nära/kära, familj och alla djuren ett gott år, är visst kaninens år f.r.o.m idag, man får hoppas hon håller värmen...*ler*..)

    SvaraRadera
  2. jaså? det visste jag faktiskt inte haha,
    vet bara att det är jävligt kallt ute och det funkar inte för min kropp :c förfryser!
    du skriver så fint vännen.

    kram!

    SvaraRadera
  3. orden skulle vara luft om det inte vore för dig hjärtat..
    inte alltid man har inspiration men dina bilder och
    framförallt du inspirerar mig...

    Även om jag fortfarande inte får grepp
    om dig....och troligtvis aldrig får det..*s*..
    så ska du veta hur värdefullt det är...och
    hur värdefull DU är.....även om du verkar ha
    svårt att förstå det ibland...

    kram

    /P

    SvaraRadera
  4. Oj jag tackar så mycket
    jag blir nästan generad haha!

    Nej det är inte måpnga som
    får grepp om mig, inte ens min egen familj!
    Jag är hemlighetsfull tills man kommer in på djupet men sånt tar flera år och stor tillit
    och så!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja så kan det vara...tillit kan va svårt
    och kan ibland raseras fort....eller
    växla beroende på humör...

    Nej du är ingen öppen bok direkt..*ler*..
    Men små fragment, bilder och ord
    kommer fram. Verkar ha ganska starka
    känslor...känslosam...

    Hursomhelst är det inte alltid fel att
    tänka mycket...bara man inte hänger
    upp eller fixerar sig för mycket...
    eller tänker allt för negativt/destruktivt...

    Det är väl kanske snarare hur man
    lever ut eller uttrycker sina tankar
    som brukar bli svårt....och ibland
    går man och grubblar på något helt
    i onödan egentligen...*ler*...

    Men kommer man fram till nåt fint
    så kanske det var värt alla tankar iaf?


    Kram på dig och hoppas
    ni har en fin helg!!

    SvaraRadera
  6. Haha nej det kan man verkligen
    inte säga att jag är ;)
    jag tror att jag ofta går och tänker på
    helt onödiga saker men fattar inte riktigt
    det själv haha, men ibland så är det som du
    säger, värt besväret!

    Många brukar kalla mig "känsloperson",
    full med känslor och tankar men kan vara
    kall som is och hård som sten likväl när
    det inte står rätt till ;)

    Kram & jag hoppas du
    har haft detsamma!

    SvaraRadera
  7. Ja det är ju det, nog många som
    gör det. Fast somliga fastnar i ett
    "slutet" läge om dom gör fel val
    eller hamnar i fel situation...
    Kanske blir illa behandlade eller
    om det händer nåt annat som gör
    att dom tappar modet...

    Vill inte se dig kall och hård...
    Eller iaf inte att du fastnar i det...

    Lite av den glimt och glöd
    som är din drivkraft bör följa
    med in i "vuxenvärlden" och
    därför är det nog viktigt att
    försöka känna dig trygg och
    göra så att iaf det mesta står
    rätt till...

    Lägg inte onödig energi på
    sånt som inte stämmer...saker
    som rykten osv kan uppkomma
    ur inget men ÄVEN om dom skapas
    av illvilja bör man inte lägga mycket
    mer energi i det mer än i hur man
    ska kunna bemöta eller hantera det...

    Och elaka människor har man ju
    ingen glädje av så dom måste man
    välja bort om det inte finns något
    sätt att försona situationen...

    (Nu pratar jag en massa utan att ha
    en aning om vad det gäller men det
    här förhållningsättet är generellt menat)

    Min helg har varit hyfsad men har
    tyvärr ganska svåra smärtor just nu
    så tar det mest lugnt..


    Kram

    /P

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika