fredag 28 augusti 2009

update

Nu uppdaterar jag äntligen!

Just nu är det inte riktigt min tid, jag mår allmänt dåligt hela tiden och maten går åt helvete, jag försöker ändå äta nu men det kommer upp igen, men samtidigt är det över en månad sen jag skar mig sist so im quite proud! Det finns bara vissa helt tröga personer, som idag när jag stod i köket i skolan och en i min parallel klassen bara "Vad har du gjort?shiiit?" jag bara eehm ookeeeeej..

Jag hatar svackor mer än nånsin, de tar aldrig slut, de kommer och går. & när jag väl gråter så gråter jag så jävla mycket haha! Jag vet att jag är en tönt.
Btw måste jag verkligen börja banta riktigt ordentligt, jag äcklas av mig själv, helt över tjock nu, men jag vet att jag kommer gå ner i vikt ändå för jag stressar så mycket att allt kommer gå av sen. Jag vill verkligen inte sabba denna chansen nu, jag älskar Consensum och Kira&Anna är typ de bästa vännerna man kan ha seriöst! I onsdags var vi i Lund för att fika och så kollade vi i affärer, & jag hade alot of money så jag brände upp det på en sjukt fin klänning jag ska ha på lördag.

Min helg är helt fullspäckad nu, jag blir typ helt galen! Imorgon ska jag då på 50-års kalas& sen så på söndag ska vi på dop med samma personer (släkt då och deras vänner). JAG DÖR SERIÖST!! jag hatar verkligen det och deras jävla snobbar till vänner och aaaah! jag blir seriöst galen på riktigt. Jag får se hur det går..

Sitter i skolan & ska ner och kolla till Anna & Malin,
uppdaterar imorrn.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade precis din blogg, och såg att du går på consensum, vilket jag också gör. Och jag kan bara hålla med, det är en skitbra skola!

    Jag tycker du är otroligt stark som har orkat gå igenom det du har gjort (följde dig på lunar för många år sedan..), det är häftigt.
    Och jag hoppas att saker bara går åt det bättre för dig nu. Det är du värd.
    Men vägen dit är ju fördjävla lång, men den finns...

    kram.

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika