tisdag 11 augusti 2009

Tankspridd

Nu uppdaterar jag äntligen! jag har dataförbud i en vecka till yaaaay.. eller inte. Mina föräldrar har fått något jävla spel och mamma tjatar HELA TIDEN om hur jävla tjock hon är, och tror inte jag tar illa upp? ja allting har varit fuck up ett tag nu, jag har tappat taget och börjat resa mig igen antar jag, trött på livet är väl alla ibland.
Förövrigt så har jag kört bil med anna och min rallybrud Maria hahaha! Det var så sjukt kul alltså och jag fick bara typ 3 motorstopp & just nu är jag hos min älsklings syster Sanna, så idag är jag fett happy vilket faktiskt har börjat bli lite ovanligt igen, värsta emon haha!

Jag tänker jävligt mycket och nu har ja använt hjärnan igen så här kommer det:

Jag tror att man måste falla så hårt och för att sen inse att det man gör är sjukt, jag har fått en insyn från det iallafall jag är inte den "sjuka Emilia" längre, jag är jag men inte den personen jag startade upp för 5 år sedan, det var då och inte nu. Idag är det exakt en vecka jag ätit, det känns hemskt men bra ändå, det går ganska bra att äta så att säga men det är det med efteråt, jag vet inte hur jag ska förklara men det e sånt som bara man själv kan förstå antar jag. Jag har sett min värld gå under och sen gett igen använt fel sett att hantera det men jag har rest mig upp igen, det är bara jag som kan ändra mig själv.
Jag har nog sårat de allra bästa människorna jag känner och älskar på ett eller annat sett, dem kanske inte ser det så stort men jag gör det och jag känner det hela tiden precis som en jävla börda och jag vet faktiskt inte hur jag ska fixa det, jag ville verkligen inte att det skulle bli såhär, jag har förändrat på allt och om jag hade vridit tillbaka tiden hade jag ändrat allt men det kan jag inte och det enda jag kan säga är förlåt, men jag vet att det inte räcker, det ser jag i era ögon.

Jag vill så gärna duga för alla men det kan jag inte, det känns som jag aldrig räcker till, ger inte tillräckligt. Jag känner mig faktiskt misslyckad, jag har aldrig känt det så hårt som nu, och jag ser ingen väg ut förtillfället.

Men ska vara social med sis hahah! uppdaterar nog inte förrens jag får datan tillbaka, kan nog inte innan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika