torsdag 22 mars 2012

City never sleeps


My hope still scrapes the sky..

Jag sitter just nu i skolan och har precis gjort färdigt mitt tema vilket känns jätte bra. Det känns verkligen som jag börjar komma igång med skolan på riktigt nu, det är inte jobbigt att gå hit längre dock är det jobbigt att jag saknar min pojke något så fruktansvärt mycket, tro mig det sliter på att ha ett distans förhållande i veckorna även om vi bara bor 5 mil ifrån varann så är saknaden enorm när jag är ifrån min kärlek! Idag är det som sagt torsdag och i eftermiddag ska jag ha skolmöte igen och mina föräldrar ska vara med av någon anledning men skönt för då slipper jag ta buss och tåg hem eheh.

För övrigt har jag typ en olika miljoner tankar nu om allt möjligt men tll 98 procent tankar om skolan, projektarbete och vad nästa grej att plugga till är så jag är ledsen om min blogg inte är särskilt intressant för tillfället men det händer inte så mycket just nu men ska försöka uppdatera om lite träningstips och outfits för våren. Nu ska jag fortsätta plugga! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika