tisdag 13 mars 2012

spring

 

Spring emotions
ursäkta för att jag inte har uppdaterat så mycket men som ni vet så är det endast 3 månader kvar till studenten och det krävs disciplin för att stå ut och orka plugga så just nu har jag helt enkelt inte riktigt tid för att blogga och jag hoppas inte ni överger mig nu men hey stay real! Jag har förövrigt inte gjort mycket mer än att pluggat,tränat och åter pluggat & tränat haha, har dessutom försökt träffa min älskling när jag haft minsta lilla tid över, fokuserar helt enkelt på det som är viktigt i mitt liv. Jag har börjat få vårkänslor och längtar redan till sommaren och peace and love där Rihanna ska spela - kan knappt fatta det!! Helt sjukt lycklig så det är bara att kämpa på nu för det är allt värt det innan jag ska börja bli riktigt vuxen och ta massa ansvar och börja leva på riktigt på egna ben med världens bästa pojkvän! Ah, jag är väldigt lycklig just nu helt enkelt, skriver när jag får tid över! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika