tisdag 27 mars 2012

up and away



Tell me what we've got to fear..

Sitter just nu på svenskan, typ en föreläsning och lyssnar men uppdaterar bloggen under tiden, är det något jag tycker är tråkigt så är det grekisk mytologi och sånt shit. Idag kommer älskling och hämtar mig efter skolan för vi ska hem till mig och träna och sen så ska han sova över hos mig för sen åker han till Dalarna, vilket suger. Men ska försöka göra det bästa av situationen han kommer hem med på måndag så ska nog bara plugga och hitta på något med benny, wiho! För övrigt har jag en fet jävla mens värk vilket gör att jag inte är koncentrerad idag, slutar 16.15 för ska göra ekvationsprov efter psykologins slut 16.00. Jag har kollat studentklänningar och kommit fram till att det blir svårare än vad jag trodde, sucks! Nu ska jag återgå till lektionen, uppdaterar imorgon när jag jobbar hemma! Bjuder på en halvbra bild som mickan tagit. pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika