söndag 4 mars 2012

spring emotions

 

Im inlove with a fairytale nanan..
sitter framför datan och har precis myst framför tvn med mammi, känner mig ganska sliten efter dagens gym pass, tror inte jag var riktigt frisk för det ännu menmen man lever bara en gång och kan inte slösa bort hela livet! Idag har jag pluggat massor och det var väl typ det hahah. Imorgon ska jag till skolan på skolmöte för lite checkup för hur det går för mig, goodie! Så nu ska jag krypa ner i min säng och sova, måste bara säga att jag saknar min älskade pojkvän och min bästaste vän benny dessutom längtar jag så jag nästan dör till p&l,sommar,student och bal nu! pusss

1 kommentar:

  1. Saknar dig med Emilia! Kollar din blogg varje gång jag är vid internet ;) Puss på dig finaste vän! /Benny

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika