måndag 14 maj 2012

egoboost


Be true to who you are  

Tiden går så himla sakta nu när det är så nära till studenten vilket är både bra och jobbigt - varför? Det är på ett sätt bra att det går sakta för jag behöver tiden för att plugga men är så himla trött på att plugga nu kan jag   säga er, jag vill bara få ett godkänt slutbetyg och få sova ut ordentligt i 72 timmar med min älskling typ, samtidigt så vill jag att tiden ska gå fort så jag slipper att tagga ihjäl mig inför student och bal och allt sånt - alltså alla de roliga sakerna haha, men det finns nackdelar med det och det är att i slutet av september kommer jag vara arbetslös och utelämnad åt verkligheten att stå på egna ben utan någon mercy typ.. men nog med 'the deep talk', nästa torsdag (alltså den 24)så ska klassen besöka ett krematorie vilket ska bli riktigt intressant (tyckte att jag skulle ha ett mer upplyftande ämne och välljer detta? puh!), nej men seriöst så är det en sak jag ser fram emot och vill dela min entusiasm mer er fast ni antagligen tycker jag är fett weird nu haha - you gotta love me.. or not? ehe! pusss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika