måndag 7 maj 2012

JOB!


Job over the summer - Check!

För en liten stund sedan ringde min nya chef och sa att jag ska komma och skriva på papper på fredag vilket känns helt underbart! Jag ska jobba på ett ställe som heter Fogdaröd SoL verksamhet vilket ska bli så otroligt spännande att jag riktigt längtar haha, det känns helt underbart att jag fått denna chansen och jag är så lycklig att jag nästan spricker haha! Jag blev helt chockad när hon frågade om jag fortfarande var intresserad och jag bara "Jaaaaaa!" - skrek av lycka inombords eheh. Sommaren är räddad och den kommer bli awesome, jag ser verkligen fram emot detta! Snälla Maj gå fort nu så jag kan ta studenten, taggar som in i! pusss
btw jag hatar att bilden klipps av, det var bättre innan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika