tisdag 22 maj 2012

we're young


Will you carry me home tonight?

Jag har uppdaterat jätte dåligt vilket jag ber om ursäkt för, som ni kanske märkt i det tredje inlägget efter detta så har jag som sagt inte mått så bra, jag har helt enkelt inte orkat psykiskt och så är studenten om 24 dagar och jag är så stressad över rester, träning, bal,fest och allt annat att jag inte tagit mig tid att uppdatera helt enkelt. Skolan är tuff just nu och vi har teman enda in i det sista, jag som dessutom inte funkar särskilt bra i sådan stress från alla håll bränner nästan ut mig själv på kuppen, jag har dessutom haft en del raseri utbrott på skolan på grund av bland annat dåligt skött av planering av min skolgång så haft några rejäla fighter men det löser sig nog men nu.. till något roligare! 

Jag ska nämligen berätta för er (som ni redan vet) att det är varmt som tusan här, känns som värsta utomlands. Jag bara älskar känslan av att ha duschat på morgonen, går ut och ska kolla hur vädret är på trappan och bokstavligt slås av den böljande värmen - detta mina kära vänner är livet, jag mår som bäst när det är riktigt varmt (hade till och med kunnat vara ännu varmare) för då känns det som jag kommit hem haha, helt fantastiskt! Imorgon ska jag gå och få mig en brasiliansk vaxning.. får väl se hur detta kommer gå, jag tror bestämt att det kommer göra fett ont men hey! Vem vill inte bli fin inför badsäsongen? berättar mer imorgon! Jag har dessutom pratat med en tatuerare idag med älskling och han kan tatuera över mina fula bristningar med hudfärgat bläck - how wonderful isn't that? äntligen ska jag bli kvitt dem fula skårorna som påminner mig om en smärtsam del i mitt liv. Nu ska jag fortsätta kolla på "New girl", den serien bokstavligt älskar jag, jag är helt fast och känner igen mig så himla väl i Jessie haha. Godnatt fina läsare! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika