lördag 12 maj 2012

little things





Today im tired..

Idag har jag varit och hjälpt till mamma på dressyr tävlingen nere på Ringsjöortens ryttarförening som protokollräknare i ca. 6 timmar vilket gör att jag nu är helt jävla slut i huvudet, känns som jag bara ser siffror överallt haha. Igår (fredag) sov jag från klockan 14.00 till 21.00 och sen somna igen två timmar senare, jag var så himla trött eftersom jag knappt sovit en enda blund natten före, känner mig därför helt seg idag och måste vila mig för har sovit oroligt inatt då det varit typ storm ute hela natten, helt galet. Det är Maj månad men känns ärligt talat som Oktober vädermässigt men jag klagar inte för jag vill ha en fin student och fin peace & love festival så det får gärna fortsätta så här tills det blir Juni för då ska det vara sommar punkt slut, det har jag beställt haha! Ikväll ska jag ta det lugnt och  bara va och imorgon ska jag plugga heeela dagen nästan haha, det är dock bara skola måndag till onsdag sen är det kristi-himmel så då är vi förstås lediga. Ah, det går bra nu! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika