söndag 29 april 2012

barely


Take a chance..

Tänkte bar uppdatera, jag har varit lite dålig med det dem senaste dagarna eftersom jag haft så mycket annat för mig, jag kan väl säga att livet varit lite upp och ner just nu. Jag ska beställa tid för att ta ut spiralen nu för jag orkar inte mer, vet inte om något är fel med den eftersom jag är rejält överkänslig och börjar gråta för minsta lilla typ.. inte särskilt kul. Imorgon är det Valborg och det ska vi fira med fint folk i stadsparken i Lund, it's the place to be! Det kommer bli riktigt skoj hoppas jag, annars så ska jag även på arbetsintervju och shoppa, mest inför min bal (smycken).. tiden går fort nu och det känns kind of awesome, skriver mer imorgon om jag hinner annars skriver jag på tisdag! pusss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika