söndag 8 april 2012

Like a tattoo






Actions speak louder then words!

Som ni ser så har jag nu gjort min tredje tatuering och jag blev så himla nöjd! För er som inte vet vad "Familia omnia mea" betyder så är det - Familjen före allt/familjen betyder allt, typ. Som sagt gjorde jag den på revbenen och jag kan inte säga annat än att det gjorde F.Ö.R.B.A.N.N.A.T ont, men ändå outhärdligt! Jag fyllde även i min tatuering på handleden såå nöjd tjej här dåva! Igårkväll var vi på fest för att fira Mikaela, meningen var att vi skulle gå ut på Lesbian heaven men som vanligt blev det kaos så festen slutade vid 01:00 typ men stackars mickan skulle upp och jobba dagen efter haha så det var kanske bara bra det. Min älskling,jag,sofija och putte åkte hem till älskling och sov där. Idag vaknade jag vid 11 tiden och jag hade en fet huvudvärk som skulle visa sig resten av dagen idag, åkte bussen till hörby där pappi hämtade mig och sen så gick jag och la mig och vaknade vid halv 9 och hade fortfarande ont i huvudet, bra där emilia! Det var länge sedan jag drack så tror det är därför jag fick en sån baksmälla, men nu är den över och ska snart lägga mig och sova, ska bara kolla 9gag.com haha, bästa sidan att kola innan man somnar typ haha! Ah, just det kim kommer hit seeenare idag vilket ska bli jätte mysigt hihi men ska plugga också, första rättningten av projektarbetet är på tisdag, men nu ska jag sova godnatt! pusss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika