tisdag 17 april 2012

Skinny love



Cut out all the ropes and let me fall..

Jag sitter i skolan och jobbar men tar en liten välbehövlig paus och skriver ett inlägg. Just nu är skolan stressig, jag är stressad och allt känns som ett litet kaosmoln för tillfället, jag tror det går ut över mig.. såklart. Jag börjar oroa mig för hur jag kommer se ut i sommar på stranden så får träna mer, har legat på latsidan men var iväg igår och kände mig helt seg haha. Sitter och lyssnar på en Skinny Love- cover av Ed sheeran som är så himla bra, är helt uppslukad! Alla är rädda någongång, rädd att misslyckas. Men man är inte ensam och det är en stor tröst i nuläget, jag är inte ensam.
 Jag är rädd för att inte klara att hålla min vikt på en normal nivå, rädd att inte klara skolan, rädd att inte vara tillräcklig helt enkelt..

1 kommentar:

  1. du är tillräcklig, du är duktig i skolan och du ser helt perfekt ut! <3

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika