onsdag 4 april 2012

be yourself



Who says you're not perfect?

Har precis kommit hem efter att ha kört nästan 10mil hihi, jag känner mig verkligen sjukt stolt! Jag var lite nervös ett tag men det gick bra. Jag är helt trött i hela kroppen nu efter all ansträngning, pappi och jag gick runt i affärer ett tag och kom fram till att jag skulle köpa en tröja på fredag. Tänkte att jag skulle beställa vita converse snart och en skinn jacka från hm, eller ja det är pappa och mamma som betalar det eftersom vi har gjort upp att dem betalar för skor och ytterplagg sen långt tillbaka. Jag bara älskar att det är en massa starka färger i vår på snygga plagg, det gillas! Tycker om at thela denna retro-stilen är inne igen, det är bara sååå snyggt! Jag har även skaffat instagram som ni kan följa mig på där jag heter Heptica, och som ni vet så älskar jag att fota så det lär inte bli tomt! Nu ska jag lära mig spela Love you like a love song av super snygga Selena Gomez, ah dör på henne typ haha, men jag uppdaterar imorgon ska nämligen följa med bästa benny och vara moraliskt stöd när hon ska göra sin första tatuering (känner mig som en stolt mamma till sin dotter hahaha), ah det kommer bli fint! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika