tisdag 10 april 2012

update of easter



Easter weekend!

Helgen började med att vi festade i Emelies lägenhet för Mickan fyllt år, såklart blev det kaos som vanligt haha, att man aldrig lär sig men det var trevligt folk ändå. Jag vaknade upp hos älskling nästa dag och putte och sofija hade också sovit över så vi åkte hem tillsammans sen på kvällen så tog jag det lugnt, på söndagen kom min älskling och vi bråkade och hade sen makeup sex och igår myste vi bara och jag hoppade mozzarella och monella vilket resluterar i att jag knappt kan röra mig idag haha men lätt värt det, det var super kul. Vaknade upp brevid min älskling imorse och hade värsta halsont vilket jag fortfarande har men släpade mig till skolan ändå för snart har vi traumaprov. Jag ska sen åka hem och vila för mår jätte dåligt, imorgon är jag ledig vilket är trevligt, skriver senare! ah, just det jag är färdig med projektarbetet igår, total lycka haha! pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika