lördag 25 juli 2009

En hel vecka utan data


fyfan vad det har varit hemskt utan datan, jag har vars värsta subban fan ist! Nej hela veckan har faktiskt sugit helt, mina förädrar fick spel på mig förra söndagen och fuckade sig helt jävla totalt på mig, så nejnej ingen hbg-festival för mig och de svider riktigt mycket, jag skulle träfft min finaste nu i helgen men pga jag tydligen har gjort någonting "fel" då drog dem in både att jag inte fick gå på festivalen och inte heller ha min data (typ mitt liv)! Det har fakiskt varit JÄTTE JOBBIGT! nästan redo att göra något drastiskt, men all skulle bara bli värre då! så jag har iaf typ inte kunnat äta någonting på hela veckan, eller ja jag åt lite i måndags och lite i torsdags. Men jag har lyckats supa bort lite av de sorgerna jag har/hade och det var faktiskt riktigt skönt men det gör fortfarade ont i hjärtat liksom, allt bara känns helt fel! Men på måndag ska jag och mina bruudar ud och fotas på The studio, well my dears i've missed you damn much!
mitt ex har varit helt fuckt up mot mig så jag har varit redigt förbannad, först bryter vi och sen kryper på knä tillbaka till mig och tror jag ska ta en tillbaka? hell no! riktigt upprörd alltså, det är bara patetiskt, sjukligt! fyra år äldre än mig och jag har större insikt, herregud!
Morfar har också varit en riktig jävel! Dem är svinrika, jag menar det! & min daddybank var inte hemma, han var ute på uppdrag då så behövde jag pengar så jag bara frågade morfar om jag fick låna lite pengar, lägg märke till ordet låna = lämna tillbaka! Men nejnejnej aldrig i livet att dem skulle ge ut pengar till ett barnbarn för jag var ju inte 18 och blahblahblah..
Hade han inte varit min morfar så hade jag faktiskt slått han, för han är en trögtänkt get som inte fattar innebörden av ordet "givmild".
Ja huvudsaken är att jag har min data tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika