torsdag 16 juli 2009

New age!

Då var det dags för nya tag!
Torsdag är nog den drygaste dagen på veckan för då vet man att det snart
är Fredag, vilket betyder sista arbetsdagen!
hm idag har det inte hänt mycket!
Jag jobbade hos de gamla getterna i 4 timmar, vilket kändes som en evighet!
& har dessutom blivit förbannad på köpet!
Dem är snuskgubbar hela högen! som tex. imorse, en "råkade" tappa sin
sked på golvet så jag gick och skulle ta upp den, och när jag då böjde mig ner
för att ta den så kände jag en hand på min bak! och utan att tänka mig för
började jag skälla ut honom, och såklart började han gråta (pinsamt värre),
resten av tiden på jobbet hände det inget speciellt.
När jag kom hem, dvs klockan 12 mådde jag inge bra och svimmade på trappan
så nu har jag värsta blåmärket på knäet hahah! Ser helt miffo ut.
När jag vilat mig i två timmar typ så tvingade mammi i mig 1 ½ näringsdryck, alltså
400 kalorier sanna! horrible but a little proud.
Sen red jag min Nicki & trodde jag skulle dö av värmeslag och sen har
resten av dagen flytit iväg. Imorgon ska vi kanske på stranden om det e fint väder
iallafall & sista dan på arbetsveckan.
& nu är det CSI Miami, värsta spännande hahah!
jag uppdaterar imorrn!



Btw tack igen Jessika för blogg designen, Love it!
ååååh syster kommer hem imorrn! :3

1 kommentar:

  1. väldigt proud gumman, och btw, syster kommer hem på lördag! pker imorgon :) :3

    SvaraRadera

ª
Design av Jessika