torsdag 30 juli 2009

STÄD-DAG!


Visst är min outfit fin? xD Dagens huvudsyssla i ungefär 9 timmar har varit att skura stallet! skit kul.. eller inte, men vihittade fler kattungar + vår föredetta katt som kommit tillbaka haha! så Maja hade 3 små kattungar 2 vita & en vit med champagne färgade öron, JÄTTESÖTA! Iallafall så ar det väl helt okej tills min bror kom och hällde en 25 liters spann med vatten rakt ner på mig, Alltså tillochmed mamma blev rädd för mig för jag fick riktig Pms anfall hahahhaha, men jag gav igen så det var ganska lugnt, vi "älskar" verkligen varandra sååå mycket att vi oftast har lust att döda varann >.< Snart ska jag la duscha intressant va?! ville bara upplysa haha! Resten av kvällen vet jag inte var som ska occuperas någonstans. Imorgon blir det att festa med min bror ändån, men det ska bli fett kul faktiskt!

Åh älsklings sis Sanna den svikar'n har åkt till Jessika så jag kan inte prata med henne på typ fyra dagar & det suger fett mycket, Ja jag kommer dö under de dagarna men det är lugnt, överge mig bara hahahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika