onsdag 29 juli 2009

sick of crying and tired of trying.


idag var det shopping som gällde, jag älskar verkligen att shoppa men inte idag alltså jag vetinte varför men jag var verkligen inte på humör at all! Kände mig helt deppig jag vene varför och sen orolig för syster dyster. Men jag hittade ett par jeans,en jätte tröja,en klännings tunika & neon rosa nagellack, inte mycket om man säger så, men jg känner mig verkligen jätte konstig och har helt ont i magen för om pengarna inte kommer in i tid, jag e verkligen jätte rädd för det! & jag tror jag spyr på livet i allmänhet, stressen är enorm och jag står mitt i kaoset och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill bara sätta mig ner och gråta, PATETISKT! tänker inte vara något jävla offer och tycka synd om mig själv, men jag letar fortfarande efter den styrkan inom mig jag inte funnit just nu känns det som om jag hänger på en tråd men samtidigt är jag en bitch, ja allt är komplicerat just nu, men det fixar la sig hoppas jag, but it feels like a heartbreak-attack.

"you can push me out the window i'll just get back up,
you can run over me with your 18 wheeler truck and i wont give a fuck.
you can hang me like a slave, i'll go underground
you can run over me with your 18 wheeler truck but you cant
keep me down,down,down,down..."


Det e bara att resa sig upp och gå vidare i livet!

1 kommentar:

ª
Design av Jessika