tisdag 28 juli 2009

trött


Tisdag och jag har FAKTISKT JÄTTE ONT i mitt huvud, därför får jag klaga :3 hm igår så hade jag värsta chill dagen, hel mysig! Först stack miche jag & madde ner till malmö, så blev det lite trassel hahahaha, men så stack vi till espressohouse o dem fikade, sen skulle vi gå till kicks så vi stack till hansa kompaniet och påvägen inne i varuhuset skulle madde såklart hitta rea varor, tönnis! Så undertiden madde provade så stod miche och jag o disskuterade trosor, eller ja jag disskuterade detmed henne, yes jag vet alla skäms över mig när vi går i stan, men som tur ät så e vi inte normala så det va chill! Så stack vi till en park efteråt och myste massor, hel mys. Sen stack jag till hbg till min älskade sanna syster :3 & tog det lugnt ett litet tag iaf haha! Men stark som jag är så vann jag ju brottningen MOHAHAHAHAHAHAH, jag vill ju inte skryta men ja.. Sen konfronterade mina föräldrar om jag fick sova över, det klöddade massa men tillslut efter ett rädd svagt försök till tåget så stack jag tillbaka och slaggade, men ingen frid nejnej! klockan 6 var det rise and shine, dags att hoppa på tåget, typ åh-jag-älskar-att-gåupp-tidigt-och-har-världens-bästa-morgonhumör eller inte, alltså jag kände mig som en jävla agressiv crack bitch, åh och så var det en man på tåget som satt mittemot mig och bara glodde, så jag bara vafaaa-aan! och bara nålade fast mina ögon i hans face och glodde, skit sur var jag faktiskt! & sen när jag skulle av i hässlehåla så bara jag kände hur allt bara svajade och det kom en massa ja jag vene går fortfarnde inte att förklara så jag bara shiit jag kommer svimma, men jag kan inte svimma herregud, jag kommer bli rånad,mördad... ja så var min tankegång på ca. 3 sekunder, som tur var så kom tågvärden och höll i mig tills det slutade att snurra och sen fixade det sig helt okej faktiskt, jag är inte stolt bra van vid att det händer om man säger så, men tankegångarna sätter igång så man får värsta nervösa sammanbrottet haha! Ja nej jag är bara sjuk i huvudet ibland. Men så när jag kom till höör så efter ett tag så kom käre lille Kevin och skjutsade mig hem på hans motorcykel, fett skön att åka, inte alls sådär hård sits som de brukar va, menmen never mind ska inte snöa in mig på det, När jag kom hem så var min mamma pritty pisst off, men att blinka fram några tårar fixad det. Senare så gick jag ut i stallet och skrubbade sadelkammaren och höll på att dö när jag lyfte på en back och såg värsta bigga bebis paddan och shit vad jag skrek&skrek&skrek fatta vad rädd jag blev!?menså var vi tvugna att ta ut den fastän den va as äcklig och sen blev jag helt ledsen för att jag sagt den va ful hahahaha! im the sick one >.<>



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika