torsdag 30 juli 2009

varför?!

Jag är så arg&frustrerad&ledsen, jag vet inte vad jag ska ta mig till & det känns som jag stör alla, känner mig jätte dum! Varför var du tvungen att dö på det sättet? Du sa att du skulle sluta, du lovade men du bröt det för tusende gången men denna gången var allt för sent, Dem ringde och det var jag som fick vta döds beskedet & jag känner mig bara så tom inombords och hjärtat liksom känns som en spricka brutits av och att jag sakta höller på att förblöda, jag vill så gärna bara försvinna ifrån allt, jag vet ju fan inte ens hur jag ska överleva inatt, om jag ens gör det och det kan jag inte ns garantera att jag kommer göra. Jag kan bara inte fatta att du är borta nu, förevigt. Men du brydde ju inte ens om mig i slutet, allt handlade om pengarna, var tog du vägen när jag behövde dig hemma, inte i Norge. Jag vill inte gråta men det kommer gång på gång en massa jävla tårar som jag inte ens kan stoppa! åh jag blir så arg på migsjälv för allt! Men nu är du borta föralltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ª
Design av Jessika